2016年5月13日金曜日

Telos ~ Inner Earth Beings by Méline Portia Lafont

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
Telos ~ Inner Earth Beings by Méline Portia Lafont

The portals between our worlds are open, we now mingle amongst you all and we fully blend in your appearances. We have chosen to assist you all in this planetary shift as we are here for Gaia and her growth into the deepened levels of Light. Our love for this planet, Her Being and nature is our devotion and service.

The gates and portals between your world and ours have opened and this brings along another frequency to join the merging and bring forth co-operation. Our doors have always been open but were not accessible for all. Only those who were chosen or were sharing the same frequency alignment as our Being were able to perceive us at full sight. Now it is made available to you all to start processing our energies and come into a greater and deeper alignment with nature and with our Being so that you too can perceive our essence.
http://pleiadedolphininfos.blogspot.jp/…/meline-portia-lafo…

地球の皆さん、こんにちは。
皆さんと私たちの世界を繋ぐポータルが開き、これから私たちは皆さんの間を行きかい、皆さんの見かけと区別がつかなくなります。私たちは、この地球の転換で皆さんを助けると決めました。そして、ガイアが最も深化したレベルに成長するよう手助けしていきます。この地球、彼女の存在、そして自然を愛することが、私たちの奉仕と役割です。
皆さんと私たちの世界に架かるポータルとゲートが開きました。それによって新たな周波数が生まれ、協調関係がもたらされます。私たちのドアは常に開いていましたが、すべての存在が利用できたわけではありません。選ばれた人だけ、あるいは、私たちと同じ周波数を放つ人だけが、完全に私たちを見ることが出来ました。これから皆さんは、私たちのエネルギーに触れ始め、自然及び私たちの存在と素晴らしく深く同調出来るようになり、私たちのエッセンスを感じことが出来るでしょう。
https://lightworker-japan.net/2016/05/12/telos-2016-5-11/

0 件のコメント:

コメントを投稿