2016年5月26日木曜日

Archangel Michael Speaks & Shield of Protection~ by Trillia Gia

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
Archangel Michael Speaks & Shield of Protection ~
Channeled through Trillia Gia

When you took your sacred pledge before Me to serve as Earth Eagles you each received required training to serve you well in these Days of Harvest. Many gifts were bestowed upon each chosen to step down their frequencies and walk among the shadows. For each to succeed you understood well that it is necessary to call forth for My protection and t...o put on your Armor of Light daily. My specific shielding when used by dedicated Earth Eagles enables My Legion of Light known as the Eagle Command working within and alongside the great Galactic Federation of Light (GFL) to maneuver the space around you for your protection.
https://starseedhighway.wordpress.com/archangel-michael-speaks-shield-of-protection-as-channeled-through-trillia-gia-starseed-highway/


大天使ミカエルのシールド
皆さんが私の前でアースエンジェルとして奉仕をすると聖なる約束をした時、この収穫時に有用なトレーニングを受けました。そしてたくさんのギフトが授けられて、一人ひとりが周波数を落とし、暗がりの中で生きることを選びました。皆さんは、やり遂げるには私の守護を求め、日々光の鎧を身につける必要があるということをよく理解しました。私の固有のシールドが志願したアースエンジェルに使用される時には、皆さんを守るためにイーグル・コマンドという私の光の軍団と光の銀河連合(FGL)がそばまで駆けつけることが可能になります。
https://lightworker-japan.net/2016/05/25/shield-of-protection/

0 件のコメント:

コメントを投稿