2016年5月10日火曜日

KRYON - "THE HUMAN SOUL REVEALED" - Lee Carroll

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
KRYON - "THE HUMAN SOUL REVEALED" - Lee Carroll

Reincarnation has been happening for millions of years with other planets, long before 200,000 years ago. You came from the Pleiadians! You agreed to drop that which you had evolved to, come back into a form that was basic, and receive the seeds. This was because you had to be of a certain kind of chemical readiness called Soul remembrance. All these things you've never heard of... had to be correct for the seeds to take. For the fusing of the DNA into the 23 chromosomes had to work for you and come into a biological body that would not be overwhelmed by it.
Adam and Eve were special; they were you. They had arrived (incarnated) fresh from another place, ready to receive the knowledge of light and dark. That's who you were. You've come from the Pleiades, a system of stars you wouldn't believe. You came from everything to almost nothing, and you did it because you saw the potential of today.
http://www.kryon.com/CHAN2015/k_channel15_sanrafael-15.html

魂の正体 by クライオン

20万年以前の遥か昔、何百万年もの間、生まれ変わりは他の惑星で起きてきました。皆さんはプレアデス人でした! 皆さんは、それまでに進化し到達したものを捨て、ベースにあったものに立ち返り、種を受け取ることを了解しました。その理由は、ある種の変化である、「魂の記憶」と呼ぶものに向かう状態になる必要があったからです。このようなことは聞いたことがないと思いますが、種を宿すためには必要なことでした。皆さんには23対のDNAに変化することが必要であり、進化に耐えられる肉体に入る必要がありました。
アダムとイブは特別な神話でした。彼らは皆さんでした。この二人は他の場所からやって来て(生まれて)光と闇の知識を受け入れようとしました。そこにいるのが当時の皆さんです。信じられないと思いますが、プレアデスという星の出身なのです。すべてがある所から何もないところにやって来ました。今日の可能性を知っていたのでやって来ました。
https://lightworker-japan.net/2016/05/10/the-human-soul-revealed/

0 件のコメント:

コメントを投稿