2015年6月11日木曜日

クライオン~自尊心 Kryon ~ The Key to Self-Worth

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)  
Kryon ~ The Key to Self-Worth
My partner says he has no idea why old souls have such profound self-worth issues. I'll tell you why: It's because for hundreds of years, you've been beat up! Every time you move two steps forward, you're beat back one - sometimes five. Then you come into this life expecting what? Very little. That's because in the older energy, everything you did was met with resistance. Everything. Now we are saying that this is changing.
So spiritually you ar...e going to have to love yourself more, and now is your opportunity to do so because there is a Universe inside of you called cellular structure with trillions of pieces of DNA. These pieces are starting to react and are becoming ready for your instruction sets to be given. The hand is out, you might say, of your cellular structure, and the cells are saying, "Ok, you're the boss. What are we going to do?"
Self-worth is a program. It's a program!! It's information developed from experience, and it's something that is learned. You can un-program it!! All you have to do is tell yourself what you want.
"Dear Cellular structure," you might say, "I deserve to be here. This is my time. I have things that others want. This is my time. I'm important in the scheme of the earth. I have earned my stripes. This is my time. Dear Cellular structure, get rid of inappropriate, emotional issues that keep me from moving forward into my beauty and power. The power that I speak of is that ability to create compassion and light everywhere I go."
Your cellular structure will smile, give you the hand that has been waiting, and say, "We are your partner in this co-creation. Let's get going."
~ KRYON, through Lee Carroll
クライオン ~自尊心
パートナーはオールドソウルがかくも自尊心の問題を抱えている理由が分かりません。その理由を言いましょう。何百年もの間、皆さんは打ちのめされてきました! 2歩進む度に一歩後退し、時には5歩も後退を余儀なくされました。そうしてこの人生で期待しているのですが、それは何ですか? ほとんど期待していませんね。それは、古いエネルギーの中で自分がしたことが反動に合ったからです。全てがそうでした。でも、これから、そういう事態が変わります。
なので、自分を精神的に愛するようにならなければなりません。今がその時なのですb。あなたの中には何兆ものDNAという宇宙があります。その一つ一つがあなたの指示を待っており、その通りにしようとしています。あなたの細胞は「あなたは私のボスだよ。何をしたらいいのですか?」と手を差し出していっています。
自尊心はプログラムです。プログラムされたものです! 経験で大きくなった情報です。することは、自分がしたいことを自分に語ることです。
「私の体の細胞さん、私はここにいる価値がある。今、私に相応しい時です。私には他の人が求めるものがある。だから、私の時代なのです。地球にとっても私は重要なのです。細胞さん、私が素晴らしく力強くなれるのを阻む、不適当で感情的な問題を捨て去ってください。力強くなるというのは、行き先々で愛と光を生み出せる力のことです」。
すると、あなたの細胞は笑顔になり、あなたに手を差し出して言います。「この時を待っていました。そして、私たちは、この人生を共同して創造します。一緒に行きましょう」と。
~ KRYON, through Lee Carroll

0 件のコメント:

コメントを投稿