2016年8月20日土曜日

The Crystal Children and their Spiritual Mission by Celia Fenn

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
The Crystal Children and their Spiritual Mission

We need you to understand that although we are perceived as children, we are Masters of Multi-Dimensional frequency. When we incarnate into your families, we take the bodies of children, but our energies reach far beyond these limits. A Crystal Child has a huge aura, relative to the average person. The aura may extend from five to ten miles in radius. Sometimes even more, depen...ding on the strength and center of the child. In our Higher Dimensions, we are constantly monitoring the energy levels around us, and using our energies to help to balance and shift these energies. This work accounts for why so many of us are over-energised and anxious at times. We are filtering through our awareness the energies of those around us. This was our choice and our mission to assist the planet at this time. But we need you, as our parents and caregivers, to be understanding of how much work we are doing of which you may not be aware.
~From "The Crystal Children: Transmitters of Multi-Dimensional Light" by Celia Fenn

クリスタルチルドレンとそのスピリチュアルなミッション

私たちは子供と思われていますが、私たちは「多次元周波数のマスター」なのです。そのことを理解しておいてください。皆さんの家族として生まれる時は、子供の体になりますが、私たちのエネルギーは体の制約を受けません。クリスタルチャイルドは普通の人より大きなオーラがあります。そのオーラは、半径800メートルから1.6キロにまで広がります。時には、その子の強さによってはもっと広がります。高次元にいる時は、私たちは絶えず自分のエネルギーレベルをモニターしています。そして、自分のエネルギーを使ってバランスを取ったり変えたりします。私たちの多くがエネルギー過剰状態になったり不安になる時があるので、その作業は重要です。私たちは意識を使って周りにいる人のエネルギーをフィルターにかけています。それが、地球を支援する時の私たちのすることでありミッションでした。でも、知らないかもしれませんが、私たちの親として養育者として、私たちがどれだけ大変なことをしているのか理解してほしいのです。
https://lightworker-japan.net/2016/08/20/crystal-children/

0 件のコメント:

コメントを投稿