2017年2月7日火曜日

Life- ET- UFOs- Portal by Metatron, J. Tyberonn, E. Cayce

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
Life- ET- UFOs- Portal by Metatron, J. Tyberonn, E. Cayce
Needle Rock Colorado, Mega Portal & Sirian-Pleiadean Base by J.Tyberonn

I have shared with many of you before, that my wife Anne & I experienced an incredible sighting of ET Spacecraft several years ago at Needle Rock, near Crawford Colorado. We were absolutely astonished at the sighting. We very clearly saw 3 'cigar shaped' craft emerging from beneath the rock, then circulating above the it, for several minutes before zooming away at an incredible rate of speed. This occurred during a family trip in 1992. It fascinating us. (We revisited Needle Rock last year in 2015 with Gentle Bear & Nia. We had amazing experiences.)
Metatron verified the validity of our 1992 'sighting' experience. It is extremely powerful, and per the Metatronic reading, has a Sirian-Pleiadean craft base beneath it.
http://www.earth-keeper.com/
https://www.edgarcayce.org/

生命・ET・ポータル by メタトロン・ティベロン・ケーシー

前にお話しましたが、ワイフのアンと私は、数年間にコロラド州クロフォードの近くのニードル・ロック(Needle Rock)でETの宇宙船を目撃しましたが、信じられないような光景でした。本当にびっくりしました。そこの岩の下から3機の葉巻型の宇宙船をはっきりと見ました。それから数分、岩の上空を旋回してから、目にもとまらぬ速さで離れて行きました。この時は、1992年に家族で旅行をしていた時です。本当に凄くてあっけにとられました。(去年の2015年にもまたそこに行きましたが、驚くような体験をしました)
メタトロンは、この1992年の時の体験した目撃情報について、2007年に始めたチャネリングの時に間違いないと言いました。その地下にはシリウス-プレアデスの宇宙船基地があって......。
https://lightworker-japan.net/2017/02/05/life-et-ufos-portal-metatron/

0 件のコメント:

コメントを投稿