2016年7月20日水曜日

The Pleiadians- Our DNA Helped Form Many of You

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
The Pleiadians- Our DNA Helped Form Many of You

Someone asked the scribe the other day how people get drawn to us, or even interested in connecting with us. We would like to answer this question.
Your lineage stems from the native beings that resided here and us (as well as a few other cosmic lineages). When you return to a certain vibration, you often begin to remember this without evening realizing it, and then you are drawn to us...essentially drawn back to your roots, to your “inner home” so to speak. We wait until you summon us as we do not wish to push your remembering or your evolution. But, when those are ready to remember all that you are, all the gifts, and limitless multidimensional abilities, we come in to adjust, heal, download, and ignite all that you came from.
Some who have yet to remember may find our information as odd or strange. It may seem like some silly story that was made up for those that despise the mundane aspects of human life. And we knew some would do this, which is why we left behind markings in Egypt and other places. We left these for the skeptical and also for those who need help to remember.
https://lucas2012infos.wordpress.com/2013/03/05/the-pleiadians-our-dna-helped-form-many-of-you-5-march-2013/

私たちのDNAが皆さんを創った by プレアデス

先日、チヤネラーに、どうして人々が私たちに引かれ、私たちと接触したいのかということについて質問されました。この質問についてこれからお答えしたいと思います。
皆さんは、ここにいた元々の存在と私たちに端を発しています(もちろん、宇宙の他の2,3の存在もそうですが)。ある波動に達する時に、皆さんはいつの間にかそのことを思い出し、それから自分のルーツ、いわば、自分の“内なる故郷”に引かれ始めます。私たちは強制的に思い出させたり進化させるつもりはないので、皆さんが私たちを呼びだすまで待っています。しかし、そういう自分を、自分の持つギフトや多次元能力を思い出そうとする時に、私たちは、皆さん自身の過去についての知識を改め、ヒーリングを行い、その経緯や歴史をすべてダウンロードして伝えて蘇らせるためにやって来ます。
まだ思い出していない人は、私たちの話すことを変なことだと考えるかもしれません。ありふれたことを嫌う人向けにでっちあげたばかばかしい話だと思うかもしれません。そういう人がいることは知っています。私たちは、だから、エジプトや他の場所に私たちの痕跡を残したのです。疑う人や、思い出したい人にそういうものを残しました。
https://lightworker-japan.net/2016/07/18/our-dna-helped-form-many-of-you/

0 件のコメント:

コメントを投稿