2016年12月10日土曜日

Everything in the Hollow Earth Is Constructed of Crystals by Dianne Robbins

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
Everything in the Hollow Earth Is Constructed of Crystals by Dianne Robbins

I am Mikos, here to talk about our connection to the Universe, and your connection to all life everywhere. We love our Earth, and as we live inside her, we are privy to all information that ever was — and to all events currently taking place on the surface as well as on other solar systems in our Galaxy.
We capture, or record, these events in our Crystal Projectors, and file them away for safe keeping in our extensive library.
All our records are ancient, by your standards, as your lifetimes are so short compared to ours. But these "ancient" events existed in our lifetime, since we are eons of years old in the same body, and therefore occurred during our lifetime.
http://www.diannerobbins.com/current-message.htm
What is in the hollow Earth?
Our Mother Earth is hollow and inside are underground cities, of which Telos is one of over 120 underground cities that are called the Agartha Network, have more activated DNA strands and therefore have gained their Immortality. The Hollow Earth is a world of advanced civilizations with people and animals that are more conscious of the world around them and tuned into their hearts.

ハローアースはクリスタルで造られている by アガーサ

マザー・アースは中空(空洞)になっており、内部には地下都市があります。テロスはアガーサ・ネットワークという120以上ある地下都市のひとつです。アガーサは高度に稼働したDNA鎖を持ち、結果、朽ち果てずに存在する能力を勝ち得ました。ハローアースは、周りの人々や動物を知り、互いにハートの波長に合わせられる高度な社会で構成されています。

私はミコス(Mikos)です。私たちと宇宙との関係、あらゆる生命体との関係についてお話しします。私たちはこの地球を愛しています。私たちは地球内部に住んでいる結果、これまで地表で起きたこと、この銀河の太陽系で生じた出来事及びその情報すべてに関わっています。
私たちはクリスタル・プロジェクトターで出来事を捕捉して記録し、ファイルをして私たちの外部図書館に保管して置きます。
皆さんの人生は私たちに比べるとあまりに短いので、私たちの全記録は、その意味で大変古いものです。しかし、その太古の出来事は自分の人生で起きた出来事です。私たちは同じ肉体でいながら遥かな歳月を生きることが出来ます。したがって、そうして生きている間に出来事が起こるのです。
https://lightworker-japan.net/2016/12/08/hollow-earth-is-constructed-of-crystals/

0 件のコメント:

コメントを投稿