2016年11月12日土曜日

Selacia, The Council of 12

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
 We are like stardust, having come here long ago from the stars for an amazing adventure together on this planet. We didn't come with passports or even the memory of our long journey before, yet on a soul level we have a common bond. When you see division in the world, come back to what unites us. - Selacia
https://www.facebook.com/councilof12/?fref=pb&hc_location=profile_browser

セラシア
私たちはスターダストのようなもので、遠い星々から遥か昔にこの惑星で素晴らしい驚くような冒険をしにやって来ました。パスポートも、長い旅の記憶も持たずにやって来ましたが、私たちには魂レベルで同じ絆があります。分断かに見える時、私たちを結び付けるものを見るようにしてください。

0 件のコメント:

コメントを投稿