2016年11月14日月曜日

A Short Interview with Adamus Saint-Germain:

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)  

A Short Interview with Adamus Saint-Germain:
Geoff: Now that the U.S. elections are over, some people and even some channelers are saying that President-elect Donald Trump is one of your incarnations.
ASG: Suppose you were an idiot, and suppose you were a politician; but I repeat myself. (pause) I have never been a politician nor a lawyer.
~ Geoffrey Hoppe 

アダムス・セントジャーメインへのショートインタビュー

ジェフ:大統領選挙も終わりました。チヤネラーや人々の中には、次期ドナルド・トランプ大統領は、あなたの生まれ変わりだと言っている人がいますが。
アダムス・セントジャーメイン: あなたは間抜けだった、政治家だった時があるかもしれませんが、繰り返しますが、私が政治家や法律家だった例(ためし)は一度もありません。

0 件のコメント:

コメントを投稿