2016年11月15日火曜日

17 Year Old Indigo Child Message To The New Children And Lightworkers by Shawn-Dee Scott

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
17 Year Old Indigo Child Message To The New Children And Lightworkers
by Shawn-Dee Scott,Guest writer, In5D.com

For thousands of years the ancients have predicted great changes ahead for this planet. The Mayans anticipated the Age of Aquarius that began in 2012 and now another great transition in the planet’s timeline have arrived. All over the world people are waking up, realizing that something is awfully off. My dear bearers of the light, something has been off for years! The Elite has done everything in its self-serving power to keep humans in the dark and I am happy to say that their ruler ship is drastically coming to a dead end. My message in this article will be that of unity, compassion and the inner strength we will all have to find to bravely accept our mission, even if we don’t remember completely what that mission is yet, and to hold the new frequency Mother Earth and the Collective Consciousness will need to complete the transition into 5D.
My human vehicle is just 17 earth years but I’ve existed for lifetimes. I will share something personal in hope that it will be of encouragement to the hearts of young indigos and Starseeds who are facing similar challenges; you are not alone! I’ve always had trouble with my spirituality and psychic development. From a very early age I knew this planet was not where I originate but because of the human family I grew up with, a family who believes aliens and psychic powers are nonsense and impossibl, I always doubted myself. For a good couple of years those doubts and the way the school system and society conditioned me stood as a blockage for my awakening. I had tons of supernatural experiences! Around the age of 8-9 I drowned and had a near death experience. An experience I will never forget, sweeter than my very first kiss! I’ve had lucid dreams of encountering extraterrestrials on spacecrafts, I’ve had astral travel experiences, spoken with crystals and spirit beings etc It’s not like these things never happened to me but always, always, I seemed to stumble or get stuck in some points of my evolution. The magical thing I am beginning to understand however this is:
YOUR BLOCKAGES ARE A PART OF YOUR AWAKENING!
http://in5d.com/17-year-old-indigo-child-message-to-the-new-children-and-lightworkers/

17歳インディゴのメッセージ
17歳のインディゴから新しい子供たちとライトワーカーへ

何千年もの間、古代の人たちは、将来地球が大転換すると予言しました。マヤ人は、2012年以降にアクエリアス時代に入り、もう一度大転換する時が来ると予言しました。世界中の人々が目覚め、何かが非常にずれていると気づいています。光の所持者の皆さん、何年もおかしい状態でした! エリート層は。人間を闇の中の閉じ込め、自己利益を追及するために何でもやりました。でも、彼らの船は、急激に沈んでいきますが、そのことを話せて嬉しいです。私たちは、自分の使命を必ずしも十分に思い出せなくても勇気をもって使命を受け入れるために、また、マザーアースの新しい周波数を定着させるために、今回、連帯や共感、内なる強さについてお話しします。集合意識は、完全に5次元に移行することが必要です。
私の人としての体は17歳ですが、私は何度も人生を過ごしてきました。私個人のことを話しますが、それは、若いインディゴやスターシードの人たちを励ましたいからなのです。その彼らも私のような困難や試練に直面しています。そのあなた方は、一人きりではありません! 私はいつもサイキックな能力や精神性の面で問題がありました。若い頃から、この地球は元々私のいたところではないことは知っていましたが、私が育った家庭は人間の家族だったために、彼らにとって宇宙人やサイキックな力を信じるのは全くおかしなことで、そんなことはあり得ないと思い込んでいます。だから、私も自分を信じられずにいました。2,3年の間、私は自分への疑いや学校・社会に縛られていたために、私の目覚めは行き詰りました。
https://lightworker-japan.net/2016/11/14/17-year-old-indigo-child-message/

0 件のコメント:

コメントを投稿