2017年1月2日月曜日

SCIENCE PROVES THAT HUMAN CONSCIOUSNESS AND OUR MATERIAL WORLD ARE INTERTWINED: SEE FOR YOURSELF by Arjun Walia

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
SCIENCE PROVES THAT HUMAN CONSCIOUSNESS AND OUR MATERIAL WORLD ARE INTERTWINED: SEE FOR YOURSELF by Arjun Walia

Nikola Tesla said it best, “the day science begins to study non-physical phenomena, it will make more progress in one decade than in all the previous centuries of its existence. To understand the true nature of the universe, one must think it terms of energy, frequency and vibration.” Swami Vivekananda influenced Tesla’s work, an Indian Hindu monk and chief disciple of the 19th century saint Ramakrishna. Tesla was also influenced by other Vedic philosophies.
Science works best when in harmony with nature. If we put these two together, we can discover great technologies that can only come about when the consciousness of the planet is ready to embrace them, like free energy.
http://www.collective-evolution.com/2014/03/08/10-scientific-studies-that-prove-consciousness-can-alter-our-physical-material-world/

意識が世界を変える10の科学的研究 by Arjun Walia

ニコラ・テスラは言いました。「科学が非物質的現象を研究し始める時、これまでの何世紀に及ぶ研究を10年で凌ぐ成果が得られるだろう」と。宇宙の本質を理解するには、エネルギーや周波数、波動について無視することは出来ません。インドのスワミ・ヴィべカナンドはテスラに影響を与えました。
科学は自然と調和する時にその力を発揮します。科学と自然がともになって地球の意識が受け入れようとする時、フリー・エネルギーのような素晴らしいテクノロジーが発見されます。
ここでの目的は、思考や意図、祈りなどの思いが直接物質世界に影響を与えることを示そうとすることです。意識は地球に大きな変化を起こす重要な要因になります。愛や癒し、祈り、善意などを送ると、その思いの対象に力強い影響を与えることが出来ます。
例えば、福島。大量の人が水に善意を送ると、事態を沈静化できるようになります。一度に誰もが同じ思いや意図を持つ時、個人の問題だけでなく大きな問題に対しても効力を発揮するのです。同じ意識や意図、同じ目で見始める時、周りの世界を変え始めます。私は現在、そのように信じています。
ここ最近、物理学者は人の意識と物質との関係について研究してきました。ニュートンの世界観では物質宇宙が物資的世界の基盤でした。しかし、宇宙のすべてはエネルギーで出来ていると理解され始めると、ニュートン的世界観は一変しました。量子物理学者は、原子はエネルギーのヴォルテックスから成り、このヴォルテックスは常に回転し振動していることを発見しました。観察できるどんな小さな物質でもエネルギーです。そして人の意識はそのエネルギーに結びついており、人の意識がそのエネルギーに影響を与え、再構築することも出来るのです。
「本当だと思うものは、 “本当” だと思われないもので出来ている」(ニールス・ボーア)
https://lightworker-japan.net/2016/12/31/proving-consciousness-will-change-the-world/

0 件のコメント:

コメントを投稿