2017年1月28日土曜日

I am “Archangel Michael” by James McConnell

Translation by Lightworkermike (Minoru Enomoto)
I am “Archangel Michael”.
Yes, I led the remainder of this meditation. It is important for each one of you to know and understand who you are. And where you are going with all of this. You have heard many, many times what this all about, how this is going to happen. You have also heard us say that we do not know how this is going to happen exactly.
We have certain understandings that you do not have at this point. If you were to remember who you are, you would remember that many of you have been to this point before in many, different ways. You have moved into different systems before and been called the “system busters”. You have busted systems wide open previously.
You have been at my side many times before. Many of you are and have fought alongside with me. Yes, I have my blue sword of truth. You, each one have your own sword of truth. That sword of truth now is beginning to ring out. You have closed your ears to all of those things that have been spoken of for some time now, programming that has been going on. You have been turning away from that, as a collective.
More and more you are finding that your sword of truth is now reaching out and bringing the answers. Bringing the truth forward to all of those who don’t have an idea about a truth coming forward. They find themselves in their comfort zones. Sitting back and letting the world revolve around them instead of stepping forward and helping the world evolve.

~ Archangel Michael  channeled by James McConnell
http://www.ancientawakenings.org/Default.aspx


新たな旅 by 大天使ミカエル

皆さん一人ひとりが自分を知り理解することが大切です。また、知って分かった上でどこに向かおうとしているのかを知ることが大切です。今後どうなるかについていろいろなことを聞いて来たでしょう。ただ、私たちは、これからどうなるか、それについて的確に知っている訳ではないと言いました。
私たちは、確かに現時点で皆さんの知らないことを知っています。でも、自分を思い出せれば、多くの人が振り返って、今までとはいろいろな点で違うところにやって来たとしみじみと思います。従来とは異なるシステムに向かって来ました。そして、皆さんは、“システムバスター(体制破壊者)”と呼ばれてきました。皆さんは、以前、広範囲にわたるシステムを破壊してきた経験があります。
以前、何度も私の方の世界にいたことがあります。大勢の皆さんが私と並んで歩いていますが、私と一緒に戦ってきました。私は真実のブルーの剣を持っています。皆さんも、それぞれが真実の剣を持っています。これから、その真実の剣の音が鳴り響いていきます。皆さんは、世間でずっと言われ続け刷り込まれていることを鵜呑みにせずやり過ごしました。その皆さんは、一つの集団としてそういうものから距離を置きました。
自分の剣で答えを探し当てられることがだんだん分かろうとしています。真実が明らかになろうとしていることを知らない人に本当のことを教えようとしています。知らない人たちは既存の枠の中で満足しています。一歩踏み出して世の中の進化を促進するのではなく、傍観していれば物事は解決されると思っています。
https://lightworker-japan.net/2017/01/27/your-new-journey/

0 件のコメント:

コメントを投稿